Inkomende conversaties beheren

Wanneer u een bericht in uw inbox ontvangt met “Conversatie aangemaakt” kunt u, mits ingelogd, direct via de link doorklikken naar het inkomende bericht.

Er verschijnt dan rechts onderin een chatvenster met het gesprek. Wanneer u begint te typen, verschijnt de knop “versturen”. Uw bericht komt na versturen direct binnen bij de conversatiestarter in de App onder berichten.

U kunt ook afbeeldingen versturen door deze in het daarvoor bestemde venster te slepen of erin te klikken.

Type bericht

Bovenaan het chat venster heeft u de mogelijkheid om het inkomende bericht te voorzien van een geschikt label: Vraag, klacht, compliment of info. Het aantal berichten per type kunt u in later stadium inzichtelijk maken in uw statistieken.

Status aanpassen

Om eenvoudig overzicht te scheppen in de afhandeling van uw inkomende berichten, kunt u de status van ieder bericht onderin het chatvenster aanpassen; in afwachting, gesloten of open. Zo behoud u makkelijk het overzicht voor uzelf of binnen uw team over de afhandeling van inkomende berichten.U kunt bovenin ook eenvoudig een selectie maken van open en gesloten conversaties.

Wanneer u een conversatie sluit, wordt dit voor uw volger in de App onder “Berichten” onder jullie conversatie vermeld. Er is dan ook geen mogelijkheid meer om te reageren, tenzij u de status weer aanpast naar “open”.